flowergirl

Alla inlägg under oktober 2011

Av Saga Nyström - 29 oktober 2011 10:06

Hej! i dag ska jag spela tenis match i allingsås. Och i mån ska jag spela match här hemma i sandared!

Och.. på tisdag ska jag spela match i borås men det är borås mester skapen. Dom andra är ett serie spel!  


Av Saga Nyström - 28 oktober 2011 15:23

Av Saga Nyström - 23 oktober 2011 17:14

förlåt att jag inte hag gjort inlägg på länge  

ialla fall.... i torsdag fyld jag år jag fyllde 11!! jag fick massor!

i fredagshadde jag kalass vi kolla på en s*x film det blev ok ialla fall.

maen min pappa var inte hemma på min födelse dag... han va i USA därför var han

tvungen att köpa nogåt dyrt. och nu i dag kom han hem och då fick jag en system kamera från USA jag är sååååååååååå gllllllladdddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

    

Av Saga Nyström - 23 oktober 2011 17:14

förlåt att jag inte hag gjort inlägg på länge  

ialla fall.... i torsdag fyld jag år jag fyllde 11!! jag fick massor!

i fredagshadde jag kalass vi kolla på en s*x film det blev ok ialla fall.

maen min pappa var inte hemma på min födelse dag... han va i USA därför var han

tvungen att köpa nogåt dyrt. och nu i dag kom han hem och då fick jag en system kamera från USA jag är sååååååååååå gllllllladdddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

    

Av Saga Nyström - 10 oktober 2011 18:51

1. jag älskar djur

2.jag älskar tennis!

3.jag tycker om bullar!

4.jag är singel

5.Jag tycker om att blogga

6.jag har 4 kaniner

7.jag har 2 syskon

8.Jag gillar att mysa i min soffa

9.jag gillar glass

10. JAG HAR BARA DOM BÄSTA KOMPISARNA I HELA UNIVÄRSUM!!!!!!!!!!!!

Av Saga Nyström - 10 oktober 2011 18:42

JUst nu sitter jag och jossan i soffan och bloggar lite! ;)

det är kul men snart kommer min mamma och där emot är det tråkigt att mamma kommer!


Här kommer en liten bild! På mig och jossan!

 

Av Saga Nyström - 10 oktober 2011 18:35

Hej i söndas var jag på ullared för första gången! det var spänande att åka dit men när vi kom fram fatta jag att det bara va en stor affär! 

jaja men nu är det av klarat!

LItet inlägg men det kommer mer inlägg!

Av Saga Nyström - 1 oktober 2011 15:37

PUUUUUUUUUUUUHH, I dag har jag varit på tennis match i värnesborg. jag spela dubbel med amanda. Hon har en blogg, Mandilove.blogg.se.

I alla fal......Jag eller vi förlora men dom vi spela mot var hjärte duktiga! ;) Ja,ja ha det gött   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards